دنیای عطر و ادکلن

موضوعات به روز درباره عطر، ادکلن، رایحه ها و کمک به انتخاب عطر مناسب

دنیای عطر و ادکلن

موضوعات به روز درباره عطر، ادکلن، رایحه ها و کمک به انتخاب عطر مناسب

هدایای تبلیغاتی کاربردی

امروزه در ایران هدایای تبلیغاتی کاربردی جایگاه مهمی در پلن های بازاریابی کسب کرده است. هدایای تبلیغاتی کاربردی در مناسبت های مختلف و رویدادهای مختلف به مشتریان بالقوه و بالفعل اهدا میشود. این هدایا انواع مختلفی دارد. هدایای تبلیغاتی در ایران شامل انواع مختلفی از اقلام می‌شود که کسب‌وکارها و سازمان‌ها برای تبلیغ برند، محصولات یا خدمات خود به مشتریان، همکاران و یا مهمانان ویژه هدیه می‌دهند. برخی از کاربردیترین هدایای تبلیغاتی در ایران عبارتند از:

1. ست لوازم التحریر:یکی از پرکاربردترین و قدیمی ترین هدایای تبلیغاتی است که با لوگو یا نام شرکت‌ها چاپ می‌شود.

2. سررسیدها : سررسیدها و تقویم‌های رومیزی با لوگوی شرکت‌ها یکی از هدایای پرکاربرد و محبوب در ایران به ویژه در ایام نوروز هستند.

3.لوازم الکترونیک و جانبی آن : این وسایل شامل کلیه لوازم الکترونیک ازجمله فلش مموری ها، پاوربانک ها، شارژرها، هدست ها و حتی ساعتهای الکترونیکی است. این نوع هدایا با قابلیت‌های متنوع و در برندهای متفاوت ارائه می‌شود و معمولاً با نام یا لوگوی برند تزئین می‌شود.

4.  ماگ های سرامیکی : فنجان و یا ماگ های سرامیکی با چاپ نام و لوگوی شرکت‌ها یکی دیگر از هدایای کاربردی هستند.

5. دفترچه های جیبی: انواع دفترچه‌ها و کاغذ یادداشت‌ها در اغلب جلسات همراه افراد است و بسیار مفیداست.

9. ست اداری : ست‌های اداری شامل خودکار، دفترچه، تقویم رومیزی و سایر اقلام اداری با برند شرکت، از هدایای مرسوم در ایران هستند.

10. خوراکی‌ها : بسته‌های خوراکی نیز امروزه از جمله هدایای جذابی محسوب میشود که میتوانند شامل پسته، آجیل، زعفران، شکلات و ... باشند.

11. لوازم الکترونیکی کوچک : مانند اسپیکرهای بلوتوث، هندزفری و غیره که همراه با لوگوی شرکت میتوانند انتخاب های خوبی باشند.

در انتخاب هدایای تبلیغاتی بودجه نیز تاثیر بسیار مهمی دارد. هر چقدر بودجه بالاتر باشد،‌ انتخاب های شما بیشتر است. 


هدایا تبلیغاتی خلاقانه:

اگر به دنبال هدایای تبلیغاتی خاص هستید، میتوانید آنها را به شکلی خاص کنید. ما در ادامه به شما پیشنهادهای برای هدایای تبلیغاتی خلاقانه میدهیم:


1. شخصی‌سازی پیشرفته

 نام گیرنده هدیه ذکر شود: اگر هدیه‌ها را با نام فردی یا پیام سفارشی آماده کنید، احساس ارزشمندی بیشتری برای گیرنده ایجاد می‌شود. مثلاً می‌توانید نام فرد را روی وسیله های تبلیغاتی تان ثبت کنید.

رنگ های خاص: انتخاب رنگ‌ها و طرح‌هایی که با هویت برند و سلیقه مشتری همخوانی دارند، می‌تواند هدایای شما را منحصر به فرد کند.

2. وسایل غیرتکراری

عطرهای تبلیغاتی امروزه در بازار اشباع شده ی ایران میتوانند از جدیدترین هدایای تبلیغاتی باشند که هنوز تکراری نشده است.

3. بسته‌بندی خاص
  بسته‌بندی شکیل: بسته‌بندی‌های خلاقانه، با طرح‌های جذاب و یا استفاده از مواد غیر معمول، می‌تواند یک هدیه ساده را به یک هدیه خلاص تبدیل کند.

  جعبه‌های هدیه سفارشی : باکس هایی با طراحی  خلاقانه که به‌طور ویژه برای برند شما ساخته شده‌اند میتوانند در تصویر برند شما تاثیر بسیار مثبتی داشته باشند.


4. هدایای طرفدار محیط  زیستی

  محصولات بازیافتی: استفاده از مواد بازیافتی برای ساخت هدایای تبلیغاتی امروزه میتواند به برند شما جلوه ی ویژه ای بدهد و سنس

:گلدان‌های آپارتمانی  کوچک نیز یکی دیگر از ایده‌های خلاقانه و محیط زیستی است که به تلطیف فضای داخل خانه کمک میکند.

5. تجربه های به یاد ماندنی

   - گجت های الکترونیکی: مثلاً  اشتراک خدمات آنلاین مانند دوره‌های متمم و یا پادکست های نوار انتخاب بسیار خوبی برای برخی از مخاطبین است.

7. اشیای هنری

 آثار هنری محلی: هدایای دست ساز متعلق به شهرهای متفاوت ایران میتواند هدیه ای خلاقانه باشد.
هنرهای مدرن: اقلامی که توسط هنرمندان محلی طراحی یا ساخته شده‌اند، مانند سفال  و یا لباس های محلی

8. دوره های آموزشی

پادکست های آموزشی:  پادکست های ارزشمند یا منابع آموزشی مرتبط با صنعت شما که می‌تواند به دانش و مهارت گیرنده کمک کند.
این روش‌ها می‌توانند هدایای تبلیغاتی شما را به یادماندنی‌ تر کرده و تأثیر مثبتی روی مخاطبان بگذارد. و  به تقویت ارتباطات و بهبود تصویر برند شما کمک کنند.

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام شرفی یکشنبه 29 مهر 1403 ساعت 12:15

من سه تا صنایع دستی دارم. هدیه باارزشیه. اما با این وضعیت اقتصادی من وسایلی که خودم باید هزینه کنم را ترجیح میدم. امیدوارم مدیران گرامی اینو بخوانند.

سلام. بلی. هر چقدر هدیه کاربردی تر باشه، بهتره.

امید سمنانی دوشنبه 16 مهر 1403 ساعت 19:40

قدیم به جز سررسید هیچ چیز دیگه نبود. حتی لوگو هم روش نمیزدند. هر کسی ده تا سررسید میگرفت. الان سررسید شده از همه چیز گرانتر.

بلی. قدیم برای سالهای متوالی سررسید پای ثابت هدیه های تبلیغاتی بود.

ستاره میرداد شنبه 10 شهریور 1403 ساعت 13:07

بسیار مفید و کاربردی بود. ممنون.

خواهش میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد