یکی از بهترین انتخاب ها برای هدیه روز پدر عطر است. به علت مصرف بالای عطر در ایران، عطرها هدیه ی محبوبی بین ایرانیها محسوب میشود و از کادوهای لوکس روز پدر است. کاربردی بودن عطر باعث شده که هیچ وقت محبوبیت خودش را در بین هدایای روز پدر از دست ندهد. با هر بار استفاده این عطر پدر شما به یاد شما می افتد و احساس قدردانی خود را به او منتقل میکنید. پیشنهاد ما به شما برای عطر مردانه هدیه عطر چنگ با بوی مشابه یکی از محبوب ترین عطرهای دنیا یعنی کرید اونتوس است. عطر چنگ بهترین عطر مردانه هدیه برای روز پدر است که در باکس هدیه با یک شاخه گل درون آن تقدیم میشود و ظاهر بسیار زیبایی دارد. تصویر زیر این عطر را با حجم ۵۰ میلی لیتر مشاهده میکنید.
در تعریف این عطر آمده است :
فریبنده و کاملا مردانه، با الهام از قدرت ناپلئون بناپارت، مناسب شاهزادگان خردمند، آمیزهای جسورانه و نوآورانه برای مردان اصیل، جذابیت واقعی به همراه حفظ فاصلههاست. دراماتیک٫ نمادی از جنگ و صلح و ارادهای پولادین برای ماجراجوییها ، الهام گرفته شده از خوشبوترین عطر مردانه دنیا، عطر کرید اونتوس.
به دلایل زیر ما عطر چنگ را به شما به عنوان بهترین عطر مردانه هدیه معرفی میکنیم:
۱. عطر چنگ با بوی مشابه عطر مردانه کرید اونتوس است که در نظرسنجی های متفاوت برای سالهای متوالی محبوب ترین و پرطرفدارترین و خوشبوترین عطر مردانه در دنیا شناخته شده است.
۲.عطر چنگ در باکس هدیه مانند تصویر بالا تقدیم میشود. باکس هدیه زیبایی یک کادو را چندین برابر میکند. گل زیبای سرخ درون جعبه هدیه، نماد عشق و احساسات است. و روی جعبه به زیبایی پاپیون زده شده است. شما نیازی به خریدن هیچ پکی ندارید و نیازی به پرداخت هیچ هزینه ی اضافی نیست.
۳.عطر چنگ با بوی معتدلی که دارد، تقریبا برای چهار فصل سال مناسب است. عطرهای بسیار تند و یا بسیار شیرین به طور کلی برای عطرهای هدیه پیشنهاد نمیشود. چرا که برای فصل خاصی مناسب هستند و یا اینکه همه پسند نیستند. شما با خریدن عطر چنگ نگرانی فصل برای استفاده پدرتان ندارید.
۴.قیمت عطر اونتوس اصل حدود پانزده میلیون است. این عطر با توجه به اینکه ساخت داخل است و هزینه تمام شده آن پایین است،میتوانید با قیمت اقتصادی متوسط یک عطر مردانه هدیه با کیفیت را برگزینید.
۵.یک کارت داخل باکس وجود دارد که میتوانید در آن جمله و یا تک بیت و یا مصرع زیبایی درباره پدر بنویسید و این هدیه را در ذهن او ماندگار کنید. تصویر زیر این عطر را در باکس هدیه با حجم ۳۰ میلی لیتر مشاهده میکنید.
۶.نت ابتدایی این عطر آناناس، سیب، انگور فرنگی سیاه، ترنج، نت میانی: رز، چوب درخت قان، یاسمن مراکشی، پچولی است و نت پایانی شامل مشک، خزه درخت بلوط، وانیل، عنبر است. این ترکیب جادویی توسط یکی از معروف ترین طراحان عطر در دنیا ساخته شده است. اثر این عطر روی افراد مختلف تست شده است و یکی از عمیق ترین عطرها از نظر تاثیرگذاری است.
۷.این عطر با الهام از قدرت ناپلئون بناپارت طراحی شده است و بوی این عطر تداعی قدرت مردانگی است. بنابراین از نظر رواشناسی نیز بسیار مناسب هدیه دادن به پدران است.
۸. از نظر روانشناسی عطر پیوند بین افراد را تقویت میکند و به بیانی روابط بین افراد را میتواند به شکل چشمگیری بهبود دهد و تقویت کند. پس در خریدن عطر برای هدیه روز پدرتان لحظه ای درنگ نکنید.
اگر مایل به مشاهده ی سایر رایحه های این برند درهمین باکس هدیه هستید، پیشنهاد میدهیم که روی تصویر کلیک کرده و از فروشگاه سایت بازدید کنید.
مطالعه مرتبط :
برای چه مناسبت هایی عطر هدیه بگیریم؟
بهترین هدیه های روز پدر و روز مرد
اول از همه بگم که عطر کادویی هست که آقایان آن را خیلی میپسندند. عطر هم هدیه ای لوکس محسوب میشود و هم احساسی و عاطفی. پس در خرید آن برای آقایان به مناسبت های متفاوت اصلا شک نکنید. عطر در باکس هدیه ترجیحا وجود داشته باشد چرا که نیازی به کادو کردن مجدد و صرف هزینه جداگانه نداشته باشید. عطر هدیه مردانه باید بویی معتدل داشته باشد و نه خیلی تند باشد و نه خیلی شیرین. و ترجیحا چهار فصل باشد. عطر یکی از بهترین هدیه ها برای آقایان به مناسبت های متفاوت میتواند باشد.در ادامه ما بر حسب تجربه یکی از بهترین عطرهای هدیه در باکس هدیه با نام سه تار با الهام از عطر ساواج دیور است را به شما پیشنهاد میدهیم.
ما عطر هدیه سه تار را با بوی مشابه ساواج دیور به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین عطرها برای هدیه مردان پیشنهاد میدهیم. دلایل زیر این عطر را از سایر عطرهای هدیه متمایز میکند و کادوی ایده آلی برای آقایان به شمار می آید.
دلایل پیشنهاد عطر سه تار به عنوان بهترین عطر هدیه;
۱.رایجه سه تاربا بوی مشابه ساواج دیور از محبوب ترین رایحه های دنیا به حساب می آید. و تقریبا در تمام نظرسنجی ها بین پنج عطر شماره یک قرار دارد. پس از دغدغه پسندیدن عطر توسط این شخص عبور میکنید.
۲. عطر سه تار رایحه ای کاملا معتدل دارد و مناسب چهار فصل است. طبع کلی این عطر خنک و کمی تلخ است. بنابراین در هر زمانی از سال میتواند از عطر استفاده کند.
۳. عطر هدیه سه تار با بوی ساواج به طوری که در تصویر میبینید، در باکس هدیه قرار دارد. بنابرین نیازی به کادو کردن مجدد هدیه نیست و میتوانید آن را پس از سفارش به مرد محبوبتان هدیه دهید.
۴.کارت تبریکی هم درون باکس وجود دارد که میتوانید روی آن جمله زیبایی بنویسید که شخص مورد نظرتان را احساساتی کند.
۵.قیمت این باکس هدیه زیر یک میلیون است و جز کادوهای با قیمت متوسط به حساب می آید. با توجه به کیفیت داخل و زیبایی، بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. قیمت اصلی در حدود ده میلیون است.
۶. ماندگاری این عطر نزدیک شش ساعت است که در این محدوده قیمت بسیار منطقی و جذاب است.
مناسبت هایی که باکس هدیه سه تار را میتوان هدیه داد:
عطر هدیه مردانه سه تار را میتوان در مناسبت های زیربه عنوان عطر هدیه شخصی و یا عطرهای تبلیغاتی استفاده کرد:
هدیه روز پدر و یا روز مرد
هدیه روز پسر
هدیه نوروز و یا عیدی
هدیه شب یلدا
هدیه تبلیغاتی در نمایشگاه
هدیه سازمانی داخل شرکت
هدیه روز کارمند
هدیه روز مرد در شرکت
هدیه اعیاد مذهبی
پک هدیه نمایشگاهی
عطر هدیه سه تار به عنوان هدیه تبلیغاتی
از عطر هدیه سه تار میتوان به عنوان هدیه تبلیغاتی نیز استفاده کرد. ظاهر زیبا و متمایز آن میتواند این هدیه را برای گیرنده بسیار به یاد ماندنی کند. عطر هدیه سه تار را میتوان با درج لوگو و یا لیبل به صورت اختصاصی سازمان شما طراحی کرد. در نمایشگاه نیز میشود این پک را به عنوان هدیه تبلیغاتی به مهمانان خاص خود هدیه دهید. در بازارهای تکراری لوازم هدایای تبلیغاتی، این باکس هدیه میتواند گام بسیار مهمی در جهت برندسازی متمایز شرکت شما باشد.
از ویژگی های مهم عطر به عنوان هدیه این است که به علت کاربرد متداول و روزمره عطر، ارتباط عاطفی قوی بین آن شخص و برند شما ایجاد میشود و از آنجایی که بویایی از قوی ترین حواس است، تا سالها این بو تداعی برند شما میشود.
این مجموعه ای بود از تجارب من درباره عطر هدیه سه تار که به صورت خلاصه نوشتم. امیدوارم براتون مفید واقع شده باشه.
هدیه سازمانی لوکس نیز مانند هر هدیه ی دیگری تعریف و ویژگی هایی دارد. هدیه سازمانی لوکس نشان دهنده توجه ویژه شما به شخص و یا اشخاص مورد نظر است. در واقع هدیه سازمانی لوکس از جنبه هایی مانند کیفیت، خاص بودن و قیمت از دیگر هدایا متمایز هستند. مخاطب این هدیه اغلب ویژه هستند. ازین هدایا میتوان به عنوان تقدیر از عملکرد،هدیه به مناسبت های ویژه در سال و یا تقویت ارتباط با کارمند و یا کارکنان شما در نظر گرفت. هدف از هدیه تبلیغاتی لوکس این است که نام و تصویر برند در ذهن شخص به بهترین شکل ممکن برجسته شود. در واقع هدف از این هدیه سازمانی لوکس تقویت ارتباط سازمان با آن شخص خاص و تقدیر از عملکرد اوست. در ادامه به بررسی معنای کلمه لوکس و سپس ویژگی های یک هدیه تبلیغاتی لوکس میپردازیم:
معنای لغوی کلمه لوکس و معادل فارسی :
به طور کلی لوکس به معنای فراهم کردن محصول و یا چیزی فراتر از نیازهای پایه افراد است. این ویژگی به خدمات و یا محصولاتی داده میشود که میخواهند نماینده تجملات باشد. لوکس بودن خبر از موقعیت بالاتر از متوسط در اجتماع میدهد. معنای لغوی کلمه لوکس واژه های اشرافی و یا تجملاتی و یا شیک هستند. معنای کلمه لوکس در لغت نامه
ویژگی های هدیه سازمانی لوکس
۱.ظاهر متمایز هدیه سازمانی اولین قدم مهم:
شاید باورتان نشود اما اولین تاثیر یا به قول فرنگی ها فرست ایمپرشن هنوز هم از مهم ترین تاثیراتی هست که یک هدیه روی مخاطب شما میگذارد. بهترین و با کیفیت ترین هدیه هم با یک بسته بندی و ظاهر نامناسب اثر خود را کاهش میدهد. پس اگر دنبال یک هدیه سازمانی لوکس هستید، به جعبه، بسته بندی و البته نوع تزیین کادو بسیار دقت کنید. در واقع تجربه گرفتن هدیه را با یک جعبه شیک چند برابر خاص میکنید. به عنوان نمونه عطر تبلیغاتی فلوت از شرکت وادی آرا را مشاهده میکنید که با بسته بندی شیک و خاص آن را در ذهن شما متمایز میکند.
۲.شخصی کردن هدیه سازمانی لوکس:
قدم بعدی یک هدیه سازمانی لوکس این است که به نحوی آن کادو برای گیرنده اختصاصی شده باشد. یعنی نام و یا نام و نام خانوادگی آن شخص روی جعبه ذکر شده باشد. در مواردی حتی اگر امکان درج جملات خاص کوتاه نیز روی محصول وجود داشته باشد که اثرگذاری فوق العاده ای دارد. یعنی این شخصی و سفارشی کردن هدایای سازمانی علاوه بر اینکه شامل درج لوگوی شرکت شماست، میتواند با صرف هزینه ای نام و نام خانوادگی شخص نیز روی هدیه ذکر شود که از نظر عاطفی و احساسی بسیار موثر است. با توجه به نوع هدیه میتوانید روی جعبه و یا روی خود هدیه نیز نام درج شود.مثلا روی یک عطر تبلیغاتی که یک هدیه سازمانی لوکس محسوب میشوید میتوانید نام شخص را روی خود هدیه یعنی عطر مانندنمونه زیر ذکر کنید.
۳.منحصر به فرد بودن:
مورد بعدی که به چشم گیرنده می آید این است که هدیه سازمانی شما هدیه تکراری نباشد و البته متمایز باشد. در واقع وقتی به محصولی ویژگی لوکس بودن را نسبت میدهیم، بازار نباید از آن اشباع شده باشد. منحصر به فرد بودن و غیر تکراری بودن بسیار مهم است.
۴.کیفیت بالای هدیه سازمانی لوکس:
مرحله ی بعدی کیفیت بالای این هدایاست. البته این موضوعی است که به مرور زمان برای مخاطب مشخص میشود. اما یک محصول لوکس باید کیفیت بالاتر از حد متوسط داشته باشد.
۵.قیمت متوسط به بالا:
هدایای تبلیغاتی شیک اغلب قیمت بالا و یا متوسط به بالا دارند. نه تنها قیمت این هدایا از متوسط بالاتر است، بلکه موضوع مهم تر این است که به چشم مخاطب هم بیاید که قیمت محصول پایین نیست. برای همین است که اعلام کردیم که ظاهر،بسته بندی و به طور کلی تاثیر اول هدیه روی ذهنیت افراد بسیار مهم است.
سخن آخر:
فراموش نکنید که هدایا تاثیر فوق العاده ای روی روابط شما میگذارند. افراد با دریافت هدایای خاص و لوکس احساس میکنند از حضور آنها قدردانی شده و همین احساس باعث بهبود عملکرد آنها میشود. پس اصلا اثر فوق العاده هدایای سازمانی را در بهبود عملکرد کارکنان و کارمندانتان دست کم نگیرید.
مطالعه مرتبط :
قسمت پیش تعریف کردم که چقدر سخت و پیچیده موفق شدم بالاخره هزینه خرید لباس برای عروسی را فراهم کنم. دو تا عطر مردانه و زنانه یعنی چنگ مشابه بوی کرید اونتوس و کمانچه مشابه بوی باکارات رژ را برایشان کنار گذاشتم. و با ناباوری وقتی لباسی که از اینستا پسندیده بودم را حضوری به مزون رفتم و لباس خوشبختانه اندازه من بود. آن را به معنای واقعی کلمه خریداری کردم و با هدیه که البته شامل کارت پول هدیه نیز بود راهی عروسی شدم.البته ناگفته نماند که مشتری را لحظه اخری که خیلی هلو هم از من خرید کرده بود، از صفحه لینکدینم پیدا شده بود:
قسمت اول : دغدغه خرید لباس عروسی تا لحظه آخر
آدرس محل عروسی سمت کرج بود. آنقدر از صبح دویده بودم که دو بار فقط دوش گرفتم. از رفتن به آرایشگاه هم صرف نظر کردم. خودم شروع کردم به سشوار کشیدن موهایم.و از آنجایی که در آرایش کردن بد نیستم، آرایشم را خودم شروع کردم. فقط چشمتان روز بد نبیند، به دلیل حجم استرسی که از صبح تحمل کرده بودم، دستهایم میلرزید و نمیتوانستم خط چشم بکشم. یعنی من سه بار کامل گند زدم در آرایشم و بعد از اینکه مطمئن شدم آرایش چشمم را دارم نابود میکنم، بی خیال شدم و آهنگ امواج دریایی که برایم بسیار جالب و آرام بخش بود، را گذاشتم و آرام آرام نفس کشیدم. شروع کردم به تنفس عمیق. و چشمهایم را بستم و بی خیال همه چیز شدم. شایدکه آرامشم به من بازگردد. بعد از چند دقیقه که سعی کردم تنفسم را دراختیار خودم قرار دهم، اوضاع ظاهرا بهتر شد.
شروع کردم به آرایش مجدد. انگار این دفعه لرزش دستم کمتر شده بود. پروژه ی مژه مصنوعی هم خدا را شکر با موفقیت نصب شد. خلاصه آهنگ دریا را گذاشتم روی تکرار که آرامشم از دست نرود و کارهایم را تقریبا کامل کردم. بعد ازینکه تقریبا آماده شدم، وسایل را گذاشتم داخل ماشینم و ویز را زدم که دیدم به به. از شانس گلم من یادم رفته است که بنزین بزنم وان ساعت فقط ۴۰ دقیقه طول میکشید که بروم بنزین بزنم. شاید باورتان نشود اما آن زمان میخواستم بی خیال این عروسی بشوم. و بروم بالا و فقط بخوابم. لعنت هم به خودم فرستادم که اصلا از اول نگفتم نه. نمی آیم و این همه استرس را تحمل نمیکردم.
خلاصه بی خیال ماشین بردن شدم و اسنپ گرفتم. بماند که هزینه ش شوکه ام کرد، اما چاره ی دیگری نداشتم. اسنپ آمد و گفتم آقا فقط من چون براشینگ کردم، نمیتوانم شال سرم کنم. موهایم خراب میشود. اشکالی ندارد؟ گفت ببخشید پنج شنبه ها خیلی گیر میدهند. شرمنده . گفتم مرسی گفتید. دوباره درخواست جدید دادم. این یکی گفت نه فقط نچسبید به شیشه ماشین و وسط بنشینید. گفتم قبول. آمد و خلاصه نشستم در ماشین و راه افتادیم. دیالوگ بین ما شکل گرفت و بعد گفت کارتون چی هست؟ گفتم من عطرمیفروشم و برایش توضیح دادم. گفت اسنپ هم شغل آخر هفته من است. من در شرکت کار میکنم. و گفت شاید اصلا بتواند مدیر شرکت را قانع کند که برای هدایای تبلیغاتی دفعه بعد اصلا عطرهای تبلیغاتی ما را سفارش بدهد. گفتم اگر این طور باشد من هم پورسانتم را با او نصف میکنم. اتفاق بسیار جالبی بود. چون ممکن بود که تمام این سختی های امروز منجر میشد به خرید از من و این واقعا دلگرم کننده بود. خلاصه کارتم را دادم به او و گفتم امکان دارد برگشت هم خودتون بیاید دنبال من. گفت بلی احتمالا. فقط با من نیم ساعت قبلش هماهنگ کنید. و من برای اولین بار در طول روز احساس آرامش کردم.
بلی...و بالاخره بعد از یک روز سخت و پر دغدغه با آرامش پایم را گذاشتم در سالن و واقعا برای چند ساعت حال و هوایم عوض شدو تازه شدن دیدار ها بعد از مدت ها چقدر ارزشمند بود. درست است که خیلی زودتر از چیزی که فکر میکردم مژه ها از چشمم داشت کنده میشد، اما ترجیح دادم بی خیالی طی کنم. عطرهای هدیه را به عروس و داماد دادم. خیلی ذوق کردند. حتی دو سه نفر هم که عطرها را دید، مشتاق شدند و سوال کردند درباره ش. خلاصه چند ساعت آینده فقط سعی کردم خوش بگذرانم و بی خیال دغدغه های زندگی ام بشوم.