اگر خرید عطرهای تبلیغاتی را به عنوان هدایای تبلیغاتی شرکت و یا سازمانتان در نظر گرفته اید، در نظر داشته باشید که نکات مهمی وجود دارند که قبل از سفارش این عطرهای تبلیغاتی باید در نظر بگیرید. دراین صورت شما در جهت برآورده کردن اهداف بازاریابی تهیه هدیه تبلیغاتی گام برداشته اید. عطرهای تبلیغاتی میتوانند بهترین انتخاب برای هدایای تبلیغاتی شرکت شما باشند به شرط موارد زیر:
۱. کیفیت عطرهای تبلیغاتی: مهمترین نکته ای که در تهیه عطرهای تبلیغاتی باید در نظر بگیرید خوشبویی و ماندگاری آنهاست. بدین منظور حتما به شرکت تامین کننده درخواست سمپل بدهید تا آنها را تست کنید و از خرید خود مطمین شوید.
۲. قیمت عطرها: برای به دست آوردن بهترین قیمت برای این محصولات سعی کنید به جای ارتباط با شرکت های فروشنده ی هدایای تبلیغاتی با تولیدکننده مستقیم ارتباط برقرار کنید. به راحتی میتوانید آنها را با سرچ ساده به دست بیاورید. با حذف کردن واسطه شما گاهی در ایران با قیمتی حدود صد در صد پایین تر مواجه میشوید.
۳.چینی ها اعتقاد دارند که بسته بندی هدیه نیمی از تاثیر گذاری هدیه است. پس دقت کنید بسته بندی عطر شما باید به شکلی خاص و متمایز باشد تا بیشترین تاثیر را روی مخاطب بگذارد. همچنین اگر برای نمایشگاه آن را سفارش میدهید، ظاهر هدیه شما میتواند یکی از دلایل جذب بازدیدکننده به غرفه شما باشد و ایجاد ترافیک کند.
۴.عطرهای هدایای تبلیغاتی خود را از جایی سفارش دهید که حتما نام برند شما را روی شیشه و یا بسته بندی درج میکند. عطر بدون نام برند شما به زودی فراموش میشود.لوگو نیز مهم است اما نام برند از هر چیز دیگری مهم تر است. چرا که نام برند با هر بار استفاده برای مخاطب زنده میشود.
۵.درسفارش هدایای تبلیغاتی باید در نظر داشته باشید که هرچقدر هدایای تبلیغاتی شما خاص تر و متمایزتر باشند، اثرگذاری بیشتری خواهند داشت. پس بهتر است به جای سفارش یک هدیه معمولی که به راحتی بین هدایای تبلیغاتی گم میشود، هدیه ای را با تعداد پایین تر و مخاطب مشخص تر و بعضا قیمت بالاتر تهیه کنید تا اثرگذاری برند بالاتری داشته باشید.
۶.سعی کنید در نمایشگاه های بزرگ دو سطح هدیه تهیه کنید. یک هدیه در رنج قیمت بسیار ارزان و در کنار عطرهای تبلیغاتی تان در کمد در غرقه نگهداری کنید. پس از تعامل اولیه با مخاطب میتوانید تشخیص دهید که هدیه اولیه را به او اهدا کنید و یا هدیه ی ویژه را. در ضمن به او یادآوری کنید که به او هدیه ویژه تعلق گرفته است. در او احساس قدردانی را زنده کنید. همین احساس باعث بازگشت او به شما میشود.عطرهای تبلیغاتی در گرید های متفاوتی در بازار وجود دارند. بهتر است برای تهیه هدایای تبلیغاتی به گرید یک یعنی ادوپرفیوم مراجعه کنید.
۷.بویایی یکی از عجیبترین حس های ما محسوب میشوند. سالها بعد بدون اینکه خودمان آگاه باشیم، با عبور شخصی از کنارمان که بوی ادکلن قدیمی مان را میدهد، به کودکی مان سفر میکنیم. پس اگر در ارتباط گرفتن رایحه ها با برندتان موفق عمل کنید، شاهکار کرده اید.
در صورت نیاز به هرگونه مشورتی در خصوص تهیه این هدیه تبلیغاتی در بخش کامنت ها لطفا راه ارتباطی خود را قرار دهید. امیدوارم بهترین هدایای تبلیغاتی را متناسب با رویداد و برنامه تان تهیه کنید.
مطالعه مرتبط :
هدیه سازمانی لوکس چه ویژگی هایی دارد؟
تینا جان ایرانی ها هم ضرب المثل های جالبی دارند: کاش به اینها هم اشاره میکردید.
مثلا دندون اسب پیشکش را نمیشمارند.
بلی ضرب المثل های ایرانی که عالی اند. فقط راسش درباره هدیه کردن و کادو کردن چیزی پیدا نکردم.
تولید خودتون هست؟ یا شما جسارتا واسطه هستید؟
بلی. کار خودمون هست و شما بدون هیچ واسطه ای خرید میکنید.
چه ضرب المثل جالبی دارند چینی ها. یک چیز جدیدی ازشون یاد گرفتم.
بلی. همه چیزهای این چینی ها عجیب است.
قبل از خرید هدایا تبلیغاتی برنامه ریزی کرد واقعا.
بلی. واقعا بدون برنامه ریزی شکست میخورد.